Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
четвер, 1 жовтня 2009 р.

Депутатський корпус Андрушівської районної ради

Авраменко Анатолій Іванович
Білоокий Валентин Григорович
Бойко Володимир Іванович
Васильківський Аркадій Павлович
Гайдабас Олександр Олександрович
Георгіца Микола Григорович
Гладунець Віктор Григорович
Гринишин Вадим Євгенович
Гринишин Євген Ярославович
Данилюк Петро Віталійович
Демченко Сергій Дмитрович
Добровольський Віктор Володимирович
Захаркевич Володимир Олександрович
Климчук Микола Андрійович
Ковальчук Людмила Вадимівна
Коханевська Майя Іполитівна
Крошко Олександр Герасимович
Курсон Катерина Іванівна
Кучеренко Ніла Михайлівна
Лівінський Василь Олександрович
Ляшук Микола Іванович
Мазур Борис Валентинович
Малькевич Микола Петрович
Мельник Олександр Вадимович
Міняйленко Микола Олександрович
Михайловська Алла Леонідівна
Михайловський Святослав Анатолійович
Мриглод Михайло Володимирович
Новіков Іван Іванович
Пастовенський Олександр Вікторович
Путій Ніла Адамівна
Рой Петро Степанови
Романенко Олексій Леонтійович
Рудюк Петро Миколайович
Самусь Володимир Леонідович
Святюк Євген Петрович
Семенюк Василь Іванович
Солопій Степан Броніславович
Срібний Борис Романович
Ткаченко Дмитро Вікторович
Хоменко Володимир Андрійович
Хом’як Валентина Андріївна
Шпаківський Валерій Броніславович
Юянець Петро Володимирович
Мачуга Ніна Володимирівна
Масира Петро Васильович

Усього 46
з них: членів партій 40
Соціалістична партія України 3
Партія регіонів 3
Народна партія 10
Політична партія “Народний Союз Наша Україна” 10
Всеукраїнське об’єднання “Батьківщина” 11
Комуністична партія України 2
Соціал-демократична партія України 1
Позапартійні 6

Фракції депутатів

Усього 5
в них депутатів 44

Фракція “Соціалістичної Партії України” 5
Фракція “Партії Регіонів” 5
Фракція “Наша Україна” 12
Фракція “Народний блок Литвина” 10
Фракція “Блок Юлії Тимошенко” 12

Село Стара Котельня - історія

Стара Котельня Згадується в літописах з 1143р. як Котельнич та Котельниця. В домонгольські часи селище мало фортецю. Тут ще можна побачити вали давньоруського городища. Цитую визначного українського історика Михайла Грушевського : "На полудневім Потетеров’ю визначним городом була Котельниця на р.Гуйві; се був великий і сильний замок, городище вельми добре, мало не таке як житомирське, як казали у 16ст. В середині і в 2-ій половині ХІІст Котельниця була центром княжої волосості, куди входило також і києвськое Побіжжя - городи Божський , Межибоже і ще два міста."
Цікаво те, що в 1683р райцентр Андрушівка згадується як приписане село до Котельні, тепер все навпаки, Котельня знаходиться в Андрушівському районі.
Про Стару Котельню вдалося знайти ще те, що іудейська громада була тут з 1775р. Масові вбивства євреєїв відбулися під час другої світової війни, загиблі поховані в районі "Ліски".
Костел був побудований в 1786р . Розташований храм на схід як раз від згаданого давньоруського городища, ви навіть можете прослідкувати фрагменти засипаного оборонного рову. Костел в найкращих традиціях бароко. Фасад прикрашений пілястрами іонічного ордеру, арка головного входу франкована тосканськими колонками. В ПГС згадується про цегляну огорожу з воротами, рештки її ви можете побачити позаду храму.

Які бувають телевізори

Телевізорів стає все більше. Дуже часто моделі, що працюють на різних принципах, майже неможливо відрізнити один від одного за зовнішнім виглядом або розміром екрана. Навіть конкуренція технологій в межах одного бренду стала поширеним явищем.

Асортимент інтернет-магазинів вражає уяву достатком плоских панелей, "пузатих" кінескопних пристроїв і невеликих коробочок-проекторів, які на телевізори начебто зовсім не схожі. Тим не менш, у наш час стрімкого технічного прогресу вони бувають і такими. ТБ сьогодні - це будь-який виріб з "електронної" начинкою, що дозволяє дивитися фільми та телепередачі.

Аналогові та цифрові телевізори

Аналогові телевізори

Тобто нецифрові телевізори - до цих пір найпоширеніший вид. До нього можна віднести і старий кінескопний "Рекорд", і малоекранний бюджетний LCD "для кухні". Такі телевізори випускаються і успішно продаються дотепер.

У аналоговому телевізорі сигнал перетворюється на картинку "як є" - без точного розподілу кожного пікселя по екрану, без точної кольори для кожного пікселя і т.д. Якість прийнятого зображення сильно залежить від потужності сигналу та наявності відсутності перешкод. Основна перевага аналогових телевізорів - їх дешевизна. При бажанні можна купити модель за ціну в межах сотні доларів.

Варто мати на увазі, що велика частина телеканалів в межах Східної, так і Західної Європи до цих пір здійснює мовлення в аналогових форматах - версіях PAL, SECAM і т. д. Аналогові формати відрізняються один від одного числом рядків у кадрі, систем кольоровості і т. д. У Росії та Східній Європі зазвичай використовують SECAM, іноді - PAL. Більшість сучасних аналогових телевізорів мультисистемны і підтримують більшість існуючих форматів.

Цифрові телевізори

Вважається, що якість зображення в цифрових телевізорах дуже висока. Зазвичай так воно і є. Сигнал передається у вигляді цифрового коду (умовно - у вигляді 0 і 1), тому чіткість "картинки" не залежить від потужності сигналу. Дані про кожному пікселі передаються або цілком, без перешкод, або не передаються взагалі. Інше залежить від особливостей конкретної технології, що використовується і властивостей цифрового формату. Формат досить багато - DTS, EDTV, HDTV і інші.

Оскільки прихід у наші краї високих технологій в свій час дещо затримався, більшість цифрових форматів так і не встигли знайти застосування. Вони можуть використовуватися окремими супутниковими або кабельними телеканалами, однак сьогодні весь світ вже готується до приходу HDTV - цифрового телебачення високої чіткості зображення. Формат включає кілька підтримуваних дозволів. Варто заздалегідь уточнити, чи відповідають можливості телевізора потребам покупця. Чим більшу роздільну здатність HDTV підтримує телевізор, то краще він сумісний з різними цифровими сигналами - супутникових та кабельних каналів, DVD, новітніх ігрових приставок, нарешті. На сьогоднішній день максимальна роздільна здатність HDTV - 1080p. Інші діючі дозволу - 720p і 1080i.

Формат екрана телевізора

Іноді він вказується як "співвідношення сторін" екрана. Багато хто, ймовірно, помічали, що співвідношення сторін екрану в кінотеатрі відрізняється від аналогічних показників звичайного телевізора. Нічого дивного. У аналогових і бюджетні моделі телевізорів найчастіше використовується формат 4:3 - 4х - ширина, 3х - висота. Формат - 16:9 з часів Едісона використовується в кінотеатрах, звідки він перекочував у широкоформатні телевізори - зазвичай дорогі аналогові або цифрові.

Зображення 16:9 не відповідає малоформатне екрану і навпаки. За необхідності і в залежності від технології воно або "обрізається" по краях, або компенсується темними "рамками" зверху і знизу або з боків екрану, або "розтягується" за допомогою спеціальних алгоритмів. У таких випадках зображення зазвичай не відповідає спочатку задуманого режисером. Таким чином, для промотра якісного широкоформатного відео найкраще підходить екран 16:9. Тим не менше, маленькі телевізори цілком підходять для невеликих приміщень і, завдяки невисокій ціні, користуються успіхом у невибагливих глядачів.

Типи телевізорів

Головне - вибрати відповідну технологію. Кожна з них має свої переваги і недоліки:

Кінескопні телевізори

Звичайні кінескопні телевізори, переважно - бюджетної цінової категорії. Більшість моделей випускається з аналоговими тюнерами, і, відповідно, не може приймати цифровий сигнал без додаткових конверторів. Якість прийому і зображення у аналогових телевізорів значно відрізняється від моделі до моделі, перша ознака тут - ціна. В залежності від цінової категорії випускаються не тільки телевізори з "дутими" кінескопами, але також і з плоскими, і навіть суперплоский екранами, "картинка" на яких практично не викривлюється. Яскравість і контрастність Кінескопного телевізору цілком прийнятні.

LCD (ЖК)

Плоскопанельний тип телевізорів. Принцип роботи - світло від спеціальної потужної лампи проходить через рідкокристалічну матрицю, яка формує власне зображення. Під впливом електричних розрядів матриця з високою частотою змінює ступінь прозорості окремо для кожного кристала-пікселя. Колір додається спеціальними фільтрами. Випускаються як аналогові, так і цифрові LCD-телевізори, у т. ч. з підтримкою HDTV.

Головне достоїнство LCD - мала товщина панелі. Розмір екрану може бути 50+ дюймів (більше 120 см), при цьому панель настільки тонка, що її можна розмістити на стіні, використовувати замість монітора і т.д. Середній ресурс таких телевізорів - більше 30 років.

"Плазма"

Відмінні особливості плазмових телевізорів - це не тільки плоский екран і плоска тонка панель, яку можна повісити на стіну, а й досить екзотична технологія. Навіть сама назва "плазма" - щось прогресивне, з майбутнього.

Екран такого телевізора складається з мільйонів бульбашок-пікселів, заповнених інертними газами. Під впливом електричних розрядів бульбашки світяться. Процесор з величезною частотою роздає "завдання" для кажого пікселя, і, таким чином створюється "картинка".

Плазмові телевізори звичайно випускаються в "цифровому" варіанті. Технологія надійшла в масове виробництво порівняно недавно і витрачати час на розробку морально застарілого аналогового телевізора ціною в кілька тисяч доларів не має сенсу.

Головні недоліки плазмових панелей - не завжди якісне відображення чорного кольору і "вигорання" екрану при тривалому перегляді статичного зображення (наприклад "робочого столу" при роботі з комп'ютером). Хоча плазму зазвичай можна використовувати замість монітора ПК, це не завжди доцільно. Тим не менш, в останніх моделях "вигорання" практично усунуто.

Екрани у "плазми" досить великі - в даний час 42 дюйма - вже норма. Втім, такі розміри повністю відповідають досить високими цінами на плазмові телевізори.

Проекційні телевізори

Найчисленніший підвид. Продукція, що в цьому сегменті телевізори можна умовно розділити на два типи - телевізори з зворотною проекцією і телевізори з фронтальним проекцією.

Телевізор із зворотною проекцією зовні схожий на свого "кінескопа" побратима - великий бокс з екраном. Ззаду всередині - проектор, що транслює через систему лінз зображення на просветний екран;

Телевізор з фронтальної проекцією - власне, не цілком телевізор. Він складається зі світлого відображення екрану, що розміщується на стіні і окремого проектора, який, залежно від типу, може бути розміщений де завгодно - під стелею, на протилежній стіні за спиною глядача, на підставці перед екраном.

Загальний недолік телевізорів із зворотною та фронтальній проекцією - невисокі яскравість і контрастність зображення. Особливо це помітно в освітлених денним світлом приміщеннях. Крім того, телевізори з зворотною проекцією досить громіздкі. Однак, багато хто компенсує особливість їх технології - проекційні телевізори - рекордсмени за розмірами екрану, в деяких випадках - до 100 + дюймів (250 + см). Це вже можна порівняти з цим кінотеатром. Тим більше, що ціна на інші види телевізорів з порівнянними розмірами екранів зазвичай значно вище.

У проекційних телевізорах використовуються такі технології:

ЕЛТ - в основі проектора - один або три міні-кінескопа. Міні-зображення через систему лінз проектується на екран. Через малий ресурсу дорогих кінескопів і складності самостійної підстроювання зображення такі телевізори поступово зникають з продажу.

LCD - вельми перспективна і заслуговує довіри технологія. Принцип дії - світло через один або три прозорих РК-мінідісплея і систему лінз проектується на екран. Телевізори досить дорогі, однак якість зображення забезпечується висока, при цьому, як правило передбачена підтримка цифрового відео. LCD-проектори - реальний конкурент технології DLP.

DLP. Досить екзотичний тип телевізорів. Світло від спеціальної лампи відображається (проектується) на екран за допомогою мільйонів мікродзеркал, кожне з яких кориться власним сигналу. У залежності від ціни використовуються одночіпова або трьохчіпової (окремо для кожного кольору) матриця.

LCoS. Дуже якісна технологія. Щось середнє між LCD та DLP. Світло від лампи падає на дзеркальну поверхню через ЖК-матрицю, таким чином на екран відбивається вже готове зображення. У нових моделях використовуються також трьохчіпової технології - окремо для червоного, зеленого і синього кольорів. На відміну від, наприклад, LCD-проекціонок, в LCoS-телевізорах практично не видно "сітка" на екрані - чорні міжпіксельна проміжки.
Зазвичай всі проекційні телевізори сумісні з цифровими, в т. ч. HDTV типами сигналів. Незважаючи на деякі недоліки, вони цілком окупають свою ціну.

Географические координаты города Андрушевка, Житомирская обл, Украина

Географические координаты города Андрушевка, Житомирская обл, Украина
Географічні координати міста Андрушівка, Житомирська обл., Україна

Географические координаты: 29.025726, 50.034471

Кабель HDMI для з'єднання супутникових ресіверів

HDMI - це стандарт інтерфейсу для передачі нестислих аудіо і відео даних у цифровій формі. HDMI представляє собою інтерфейс для з'єднання джерел цифрового аудіо та відео c пристроями відображення і цифровими ресиверами і підсилювачами звуку. Наприклад, кабель HDMI призначений для з'єднання ресиверів, плеєрів, рекордерів, відеокарт з телевізорами і домашніми кінотеатрами.

HDMI дозволяє передавати відео як стандартної чіткості, так і високої чіткості, а також передавати багатоканальний звук. HDMI інваріантний до джерела цифрового відео, оскільки стандарти ATSC, DVB-T, DVB-S, DVB-C служать лише для передачі, а HD-DVD, BlueRay, DVD для зберігання стислих потоків MPEG або H.264, які обробляються декодером, з виходу якого, за допомогою HDMI, незжаті цифрові потоки відео та звуку передаються пристроїв відображення.

При передачі по кабелю HDMI дані відео та звуку кодуються методом TMDS. Дані інтерфейс дозволяє передавати 8-канальний звук у незжатий формі, а починаючи з версії HDMI 1.2 і до 8-каналів однобітних (1-bit) звуку (це формат звуку, який застосовується в дисках Super-Audio CD). Оскільки в HDMI передається і відео і звук, то його сміливо можна назвати "цифровим SCARTом".

Вже на даний момент в даному інтерфейсі можна виділити кілька технологічних рівнів, описуваних послідовними версіями стандарту, а також кілька типів використовуваних конекторів-з'єднувачів.

Типи з'єднань

- На сьогодні є три типи з'єднувачів: Type A, Type B і mini.
- Конектор HDMI Type A має 19 контактів, Коннектор Type B має 29 контактів.
- Type B має розширений відео канал і дозволяє приєднувати пристрою з роздільною здатністю, більшим, ніж 1080p.
- Type A сумісні зі стандартом з'єднання DVI-D Single Link, який використовується в більшості сучасних відеокарт і комп'ютерних моніторів. Таким чином, джерело DVI-D можна підключити до HDMI панелі або монітора через спеціальний перехідник, а пристрій-джерело HDMI до монітора DVI-D. Але в останньому випадку не буде передаватися звук (тому що DVI його не підтримує). Крім того, якщо немає підтримки HDCP, то джерело може або змінити якість виведеного сигналу (наприклад, деградувати його з ТВЧ в стандартне дозвіл), або не виводити взагалі. Практично всі HDMI пристрої підтримують HDCP, але багато DVI пристрої HDCP не підтримують. За аналогією, Type B сумісні з DVI-D Dual Link.

Специфікація

Канал TMDS:

- Передача даних відео, звуку і службових;
- Метод передачі: У відповідності зі специфікацією DVI 1.0; Type A: розділ Single-Link, Type B: розділ Dual Link;
- Частота передачі пікселів відео: Type A: від 25 МГц до 165 МГц, Type B: від 25 МГц до 330 МГц;
- При передачі відеоформатів, частота вибірки яких нижче 25 МГц (наприклад, 13,5 МГц NTSC/480i) дані передаються по схемі повторення пікселів. Передається до 24 біт на піксель не залежно від частоти вибірки, аж до 1080p 60 Гц;
- Тип кодування пікселів: RGB 4:4:4, YCrCb 4:4:4 (8 біт: 8 біт: 8біт), YCrCb 4:2:2 (12 біт, 6 біт, 6 біт);
- Частота дискретизації звуку: 32 кГц, 44,1 кГц, 48 кГц, 88,2 кГц, 96 кГц, 176,4 кГц, 192 кГц;
- Число каналів звуку: до 8.

Канал DDC (Display Data Channel)

- Служить для передачі джерела сигналу технічної інформації про пристрій відображення;
- Передача даних по шині I2C з частотою тактованія 100 кГц;
- Формат даних E-EDID за специфікаціями EIA/CEA-861B і VESA Enhanced EDID (v 1.3).

Постійні комісії Андрушівської районної ради

- комісія з питань бюджету і комунальної власності – 15 депутатів;
- комісія з питань промисловості, агропромислового комплексу, земельних відносин та соціального розвитку села – 12 депутатів;
- комісія з гуманітарних питань та соціального захисту населення – 9 депутатів;
- комісія з питань законності, регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування – 9 депутатів.

Історія містечка Червоне

Містечко Червоне було засноване у 1624 р. воєводою брест-литовським Яном Тишковичем. Завдяки хитросплетінню родинних зв'язків та шлюбів наприкінці 18 ст. Червоним володів Францішек Ксавері Грохольський, а після його смерті разом з іншими маєтками воно відійшло Адольфові Грохольському. Пізніше Червоне було записане на його другу дружину – Ванду Радзивілл, яка після смерті чоловіка продала володіння Миколі Терещенку, а сама виїхала за кордон. Червоне перебувало у власності родини українських цукрових магнатів до революції 1917 р.
Не відомо, чи була на цьому місті якась інша будівля, а існуючий нині палац було зведено на замовлення Адольфа Грохольського. Розкішна споруда виконана у стилі неоґотики, подібному до англійської ґотики. Дві "замкові" вежі (одна двоповерхова, друга - одноповерхова), розташовані по обидва боки палацу і служили павільйонами. Неподалік в неоґотичному ж стилі були споруджені господарчі будівлі та конюшня. Всередині палацу особливої уваги заслуговував вестибюль зі сходами, викладеними білим мармуром, а також – велика зала для балів з двома венеціанськими кришталевими люстрами. На жаль, від колишнього інтер'єру не збереглося майже нічого.
Микола Терещенко трохи був перебудував палац, а неподалік звів своє дитя та джерело прибутків - цукровий завод. Пізніше в ньому розташувалася авіамайстерня. Палац був оточений великим парком, який межував із садами. Їхня загальна площа складала 58 га. В парку росли старі липи, дуби, каштани. Були тут два озера й альтанка на острівці. Перед палацом плекали декоративні газони.
Пожежа 1928 р. значно пошкодила будівлю й хоча згодом зовнішній вигляд було відтворено, та інтер'єри втрачені назавжди. Через кілька років після здобуття Україною незалежності колишній палац було передано жіночому монастирю Свята Різдва Христового.

Архів блогу